субота, 8. септембар 2018.

Vanjin dnevnik: Pripreme u Španiji, četvrti dan


- Kao i svi hoteli u kojem smo bili na ovim pripremama, i hotel u Tarageni je odlično opremljen...


- Španci daju veliki značaj turniru na kojem učestvujemo. Od ranog jutra na tv-u se pričalo o našoj utakmici sa Saragosom i najavljivala velika borba...


- Imali smo samo jedan trening i na njemu se najviše radilo na timskoj igri...


- Nakon toga, vreme smo proveli na bazenu gde je bilo u toku takmičenje u skokovima u vodi. Čini mi se slobodnim stilom ali nisam siguran...


- Naravno da su nas ljudi prepoznali čim smo se pojavili...


- Posle ručka i kraćeg odmora u sobama, krenuli smo put hale na utakmicu. Ja sam zaboravio muziku i slušalice od koji se nikad ne odvajam pa sam morao da se snalazim ovaj put...


- Opet nas je puno navijača čekalo ispred hale zbog slikanja i autograma, i nismo im ostali dužni...


- Za utakmicu se tražila karta više, neki su se bukvalno i borili za nju...


- Izgubili smo u jednoj zanimljivoj i neizvesnoj utakmici. Uživali su svi koji su gledali, kako publika tako i komentatori...


- Toliko od mene, dragi dnevniče, za ovaj dan. Odoh na spavanje, sutra treba pobediti Tenerife. Laku noć...


                                                                      - Sutra nastavak - 

Нема коментара:

Постави коментар