субота, 25. новембар 2017.

Četvrti rođendan

25.novembra 2013. godine pokrenuo sam ovaj blog. Nije komercijalan, nemam nikakvu zaradu od njega već svoj kutak gde mogu da komentarišem utakmice i sve vesti vezane za naš klub. Nažalost (ili nečiju sreću) sva istorija iz prve 2 godine postojanja je misteriozno nestala. Ali dobro, bilo pa prošlo. Važno da Partizan nije nestao, niti će.

Hvala svima koji redovno ili ponekad svrate a oni koji žele da napišu neko svoje viđenje o trenutnoj situaciji u KKP-u, nešto o nekom igraču, treneru, sećanja iz neke sezone ili nekoj posebnoj utakmici...slobodno mogu to da urade u komentaru ispod bilo kog posta a ja ću postaviti tamo gde treba.

Ranijih godina sam pravio rođendanske žurke na kojima su dolazili igrači i stručni štab ali ovaj put nije bilo vremena za tako nešto. Ipak, uspeo sam da nahvatam neke sadašnje i bivše igrače, trenere, navijače, sportske radnike i slučajne prolaznike i evo šta su mi rekli i poručili blogu...













4 коментара: