уторак, 1. децембар 2015.

A sad adio...

Dužan sam objašnjenje svima koji su svraćali redovno ili ponekad na ovaj blog šta se sa njim desilo.

Tačno na dvogodišnjicu postojanja (25. novembar) neko je upao na blog i rešio da se "našali" tako što će izbrisati/ukrasti sve sa ovog mesta. Od logoa do arhive, bukvalno sve. Ne znam kako mu (im) je pošlo za rukom, verovatno je nekako provalio moju šifru i odradio posao. Gde su nestali svi podaci odavde, dal' su premešteni na neko drugo mesto ili izbrisani - nemam pojma. Ali to više nije ni bitno. Posle više od 3 hiljade postova i 220 hiljada pregleda iz 120 zemalja širom sveta ja stvarno ne mogu da počinjem sve iz početka. Jednostavno nemam snage, razumite me.

Želeo sam da ovo mesto postane zanimljivije u narednom periodu, planirao sam da intervjuišem neke igrače našeg kluba ali to se neće desiti. Na žalost ili na nečiju sreću.

Tviter nalog bloga sam ja ugasio jer nema svrhe da postoji više.

Velika krivica je i do mene što se ovo desilo jer sam imao mogućnost čuvanja podataka. To sam mogao da radim sa dva-tri klika posle svakog posta ili makar jednom dnevno, nedeljno, mesečno...Mogao sam ali nisam. Nisam mogao da zamislim da ova stranica nekome smeta. Da sam se bavio politikom pa i da razumem, ovako...

Za kraj, uz još jednom zahvalnost svima koji su ovde svraćali, imate mali poklon od mene - kalendare za narednu godinu. Kao uspomenu na ovaj blog. Možete ih odštampati pa da vam služe na poslu ili napraviti džepnu varijantu (za novčanik). Ovaj drugi je idealan za to :)


(klik na slike za uvećanje)

Naravno, "viđaćemo se" i dalje u Pioniru, to nas niko neće sprečiti.

It's only KKP but I Like it...

Pozdrav

VOLIM PARTIZAN!


6 коментара:

  1. Bilo je zadovoljsto zabaviti se uz ovo što si radio. Jako mi je žao što ti se ovo dogodilo. Nikako ne mogu da zamislim um ˝osobe˝ kojoj bi to moglo smetati. Blog je bio šaljiv, nekada sarkastičan, najčešće se bavio temama isključivo vezanima za naš klub i nikada nije vređao navijače i igrače naših rivala...

    Ne znam kako bih ti izrazio svoje žaljenje ili podršku. Sigurno je jako teško kada ti neko iz čiste obesti uništava nešto što si gradio.

    Sve najbolje. Nadam se da ćeš se predomisliti i naći snage da ponovo stvaraš. A Pionir je uvek tu.

    ОдговориИзбриши
  2. Sad videh da je i TW nalog Vojvodine hakovan... Hladno za stadion pa rešili malo da akcijaju po netu...
    Ništa ne čudi... Zemlja gde se uništavaju Borini murali...

    Znam da si tvrdoglav, ali se nadam da ćeš se predomisliti i da im nećeš dati da pobede...

    Borise Davidoviču, ne dajte se pasjim sinovima.

    ОдговориИзбриши
  3. Nikola i Neočekivani,

    Hvala na podršci, drago mi je da je nekome blog bio zanimljiv.

    Stvarno ne znam ko je ovo uradio, glupo je da optužujem(o) navijače nekog drugog ili trećeg kluba kad nemam dokaze za to. Rekao sam već da su ovde dolazili ljudi iz 120 zemalja, možda je neko iz Argentine ili Šri Lanke pokupio sve (ili obrisao) a možda sve uredno i vrati jednog dana. Ja sam se sve nadao da će se to desiti prethodnih 5-6 dana ali ništa. Stvarno ne mogu sve iz početka, lakše mi je da zaključam ovo mesto, jbg...

    Pozz

    ОдговориИзбриши
  4. Glimmie, ja sam veliki ljubitelj košarke, a još veći navijač Crvene Zvezde. Sa zadovoljstvom sam povremeno svraćao na ovo mesto i uživao u tvojim sarkastično-ironičnim genijalnim "pripovetkama" o košarkaškom klubu Partizan. Bili su ispunjeni iskrenom ljubavlju prema tom klubu i prema košarci, te kao takvi su apsolutni zaslužili moju pažnju i naklon. Voleo bih kad smogneš snage da nastaviš sa radom na blogu. Pozdrav od večitog rivala.

    ОдговориИзбриши
  5. E, jbg... Kada sam video praznu stranicu pre par dana pomislio sam da je neki belaj u pitanju, ali sam se nadao da su u pitanju neki tehnički problemi :(

    Glavu gore, druže, i hvala na svemu. Uz GrobarskiTrashRomantizam tvoj blog bio je mesto koje se nije smelo zaobići. Puno pozdrava, sve najbolje i nadam se da ćeš se predomisliti...

    Vuk, Zmajevo

    ОдговориИзбриши
  6. Velika je ovo šteta, blog je bio vrhunski. Sve najbolje tebi, uz nadu da ćeš se ipak vratiti jer je objektivno velika šteta ne deliti takav kvalitetan smisao za humor sa drugima.

    ОдговориИзбриши